yang suka suka dengan suka suka..

Thursday, January 29, 2009

interview? lagi? ada harapan? huh

semalam..
hari rabu..
aku dengan berat hati dan senang hatinya turun ke KL..
dengan penuh harapan menjadi seorang biduan..eh
aku pi lalut jauh ni awat lak..
nak jadi seorang engineer class 3 la..

aku pi dengan pakai smart la kononnya..
well mariner attaire r..
kompeni nih kat setiawangsa..
nama dia EA Technique..@EAtech

bawa resume,
passport,
modular course cert, penting nih..
seamen card,
discharged book,
gambar 4 keping,

sampai kat office baru aku pakai tie..
hehe..

lepas tuh isi borang r..
isi lebih kurang ja pun..
estimate gaji dia mintak..
aku letak la 600 ratus..
haha..
cadetship mana leh mintak 1000
walaupun dengan compeni lama aku dapat 500 sing dollar..
jangan tamak wei..

jumpa bos..
alamak..
sporty siot bos dia..
hehe..
sembang sembang sikit..
pastu..
dia kata..
"tunggu lah saya call nanti"
ceh..
ayat ni lagi..
baik aku nek yang lama..
hahaha
tapi aku ank merasa gak kapal lain..
fuh..
mintak mintak la dapat..
amin

2 comments:

Muhammad Azli Shukri said...

dapat tu....

nana41 said...

doa2 dpt bsama gaji yg lbh hbat agak cuzen mu dapt mnumoang kasih gaji mu itu,,hahaha