yang suka suka dengan suka suka..

Saturday, February 7, 2009

aku, rummate dan aweknya..

tengah aku lepak lepak dekat living room...
hand phone aku bunyik..

ish..
no mana plak nih..
celcom..
no sarawak plak tuh..
angkat pi lah..

"woit setan..
aik..
terus setan?..
"ank wat pa nih?..
"xwat pa pun..lepak lepak saja..
"jom keluaq..
"ha?..
"awek aku nak makan satay..
"kat aloq staq mana ada jual satay..
"banyak tempat la jual satay..
kat stadium ada..
semua medan selera ada satay..
"jom keluaq..
aku ambik..
"mantap..

haha..
rumate aku..
classmate aku jugak..
dia nih mana mohd khairy azahary..
nama panjang nak mampus..
aku panggil krie ja..
gambaq dia xpayah lah..
kesian kat awek dia nanti..
hehe..
aku bagi saham kat ank nih rumate..

so dipendek kan cerita..
dia pun mai la ambik aku..
woo..
rambut dah panjang..
"besa la..
Chief xkata pa pun..
"cantik satria..
"haha, jom..

"ank nak p mana nih..
"tesco..
"nak wat apa? bukan ada benda pun..
"nak beli barang dengan nak makan kfc..

sampai kat tesco..
"nah, 50..
beli dinner plate dua..
dalam hati aku..
"dinner plate dua?..ank aku yakin la, awek ank makan dinner plate jugak..hmmm
mulut cakap..
"ok, pi la beli barang..
aku pi order..

makan makan sikit..
"awek aku kena masuk sebelum pukul 7 nih..
dan ka beli satay..
"kita hantaq la dia dulu..
pastu kita pusing r cari satay..
"ok ok

dah beli satay 30 cucuk..
15 ayam, 15 daging..
patah balik pi hospital sultanah bahiyah..

"bunga pun ank beli?..
"3 kuntum 30 nih..
"sialan..

dipendekkan lagi cerita..
"nih awek aku suruh perabih..
"?????
"ais krim..
"nih, 30 se'cub'



"mantap..
sudu?..
la xbagi sekali..
"xpa kita pi cari..
"???
"aku nak pi tengok handphone..

so kami pun pergi la sentosa..
mamat nih handphone dah canggih..
saja gedik..
sialan..

hehehe..
apa apa pun..
thank you r for
ice cream haagen dazs..
kfc twisted toast
caya lah rumate..

1 comment:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

pergh...mantap tu dpt p.we cm ni...