yang suka suka dengan suka suka..

Tuesday, February 10, 2009

apa yang aku buat di kelantan?..

haha..
dalam rasa ketidakpuasan hati aku nih..
ada la sikit sikit rasa suka..
bukan apa..
kalau balik kelantan..
abah aku suka pi makan..
tah la..
maybe asyik makan makanan kedah saja..
dia nak tukaq selera kot..

p/s
abah aku dulu duduk kelantan..
kalau x, macam na boleh kenal mak aku kan..
hehe



kami makan sup tulang..
sup tulang nih..
dah jadi kemestian tiap kali balik..
so xdak la spesial nya sangat..
haha..



memandangkan dekat Aloq Staq nih..
memang tak dak A&W..
so aku tibai la kat kelantan nih..
ketagih gak la dengan A&W nih..
haha..



ini adalah yong tau fuu..
adoi la..
aku pun xpercaya..
tapi dah beli..
aku melahap jugak la..
huhu

3 comments:

nana41 said...

u bg apa pon bedal ja hihihi

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

dlu ms aku kcik2 rasanya pnh p mkn kat A&W aloq staq..kedai dia area first lady dkt ngan MYDIN tu..pas2 dh ttp...

...Lala Nini sTory MorY..... said...

uncle mmg suka mkn kan ??
bla uncle nk wt kndri kt restorn lg hah
hehehe