yang suka suka dengan suka suka..

Friday, February 20, 2009

bila orang ramai..kita pun..



haha..
teringat aku cerita di sebalik gambaq nih..
aku dengan afiq..
kami..
malam tuh malam lepas raya puasa..
join dengan bot, syafiq, mi, bang teh, mat pet..
kluaq pi makan makan..
well..
kami bukan selalu jumpa..
kalau jumpa pun..
xcukup korum..
haha..
sekali jumpa..
havoc r..

malam tuh..
kami pi makan dekat nasmir..
restoran nasi kandaq la..
punya la ramai orang..
aku pun dah cursing2 dah dalam kedai..
bukan apa..
dok maki mat pet la..
haha..
mai makan tempat macam nih..
aku xsuka sangat..
tapi dia nak blanja..
aku on la..

dah order apa semua..
boleh pulak dia hantaq salah..
budak budak nih bukan boleh salah sikit..
ada la idea buruk diaorang..
(aku cakap diaorang r..bukan aku punya idea)
tapi aku dah boleh agak..

mat pet kata..
"ank pa turun dulu..
pinggan letak bawak kerusi..
orang ramai..
dia tak perasan punya..
"haha..
sudah..
dah mola dah..

malam tuh..
kami makan free..
haha..

No comments: