yang suka suka dengan suka suka..

Thursday, February 5, 2009

hari ini hari khamis..

bagi kawasan sekitaq simpang empat..
hari ini adalah hari yang paling bermakna..
ya lah..
pasar tani/pekan hari (orang dekat sini cakap pekan khameh=khamis)
yang menjual segala keperluan..

kami nih bukan dok hulu sangat..
tapi..
yang aku tau..
pekan hari ni..
dah ada laaaaaaamaaaaa dah..

aku suka jugak pekan hari nih..
dulu..
hari khamis misti bawak duit banyak pi sekolah..
haha..
balik boleh joli..

owh..
hari ni mak aku yang pi..
so aku pesan la
putu mayong..
korang tau x putu mayong?..
kalau yang xtau tu xpa..
aku tunjukkan..
haha



nih la..
sori r..
gambaq xclear..
bukan cybershot yop..
carl zeiss ja pun..
bagi aku..
putu mayong ni..
antara yang paling sedap..
dalam banyak banyak putu mayong yang aku dah makan..

ada lagi yang aku suruh mak aku beli..
hehe..
cendol..
cendol ni besa besa la..



dijamin xmasukan perwarna..
hijau pandan
rasa pandan..
bau pandan..

haha..
ada lagi..
ais kacang..
tapi aku upload lain kali r..
sebab ia..
3 benda paling popular di simpang empat..
tungguuuuuuuuuuu...

3 comments:

nana41 said...

u have been tag,,sila layan my tag k dear

nana41 said...

jgn hena carlzies beb,,the best lense ever tuh,,dont ynderestimate it

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

cendol?? Hmm..

walaupon sesedap mana pon cheq xmakan sbb kelihatan mcm....

xmo ckp....pk2 sndiri la...

zass...layannn...