yang suka suka dengan suka suka..

Thursday, February 12, 2009

hari khamis di palace..hihi



wah..
korang nak tau sebab apa aku letak gambaq tok wan aku tengah makan?..

cerita dia macam nih..
semalam, aku datang sini..
rumah dia la kan..
kami panggil sini 'palace'..
sebab abah aku bagi kerja suruh menaip..
aku kalau dok rumah bukan rajin sangat pun..
so aku datang la sini..
dah abih taip dengan bantuan Syababy nih..
aku terus la tiduq sini..

aku bangun saja pagi esk..
aku tengok tok wan aku dah keluaq..
besa la..
arini kan ari khamis..
well..

tengah hari..
tengah aku dok mengadap laptop..
"ae, nak makan apa tengah hari nih?..
"hah, sudah aku kata..
nak makan apa r..
aku dah la masak nih zero..
"kita makan bungkusla tok wan..
nasik ramli..
wan nak lauk apa?..
sotong?
"aku nak makan ayam gulai..
"hah, setakat ayam gulai..
kecik punya hal..
ayam kampung gulai aku tadahkan..
haha..



ha..
tengok..
ayam kampung gulai aku tadahkan..
hehe..

1 comment:

nana41 said...

hahaha,,cuz,,jamu tokwan mkn nasi ramli ayam kampung,,perghhh mmg specel aih,,sdpnya,,trus trasa nk mkn,,huhu