yang suka suka dengan suka suka..

Saturday, February 7, 2009

titi hayun?..ada apa disana?..mai tengok sikit

awal tahun aritu..
aku dengan afiq..
ada la buat plan..
untuk batch aku nya primary..
kita orang still kamceng lagi..

sebab ramai dah dok tanya..
bila nak buat reunion lagi..
bbq bila nak on..

so..
aku dengan afiq..
kami melantik diri kami sebagai..
ahli jawatankuasa penghubung dan pengatur cara majlis..
haha..

aku dengan afiq pun dah borink dengan bbq nih..
asyik asyik bbq..
hm..

kali nih..
kami nak try benda baru plak..
langsung la kami ke..
Titi Hayun..
saja..

survey survey..
tengok tempat nih mantap gak..



kami ingat..
nak wat dinner nite kat sini r..
wat games sikit..
chalet pun ok..



ha..
cantik kan..
selesa..
murah lagi..
"dengan 300 ratus ringgit..
anda boleh melancong..
kata qushairi -8tv destinasi budget

best..
sama la kita datang..

3 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

lau nk guna katering nti gtau la...

hihi...

...Lala Nini sTory MorY..... said...

buh la pic byk2 xlrt nk bc dah huhuhuhu

AloQStaQ said...

WaHHH ... cantek tempat ni ... Semoga satu hari nanti aku buleh pi situ dan bawak anak-anak dan bini-bini ke sana ... :)

Apapun TQ blogmaster hanyasukasuka kerana add blog aku dalam list ... terus berjuang!

Layari & Daftar ahli di:

http://www.KMU.net.my (KELAB MAYA UMNO)

ATAU http://www.UMNO.org (URL alternatif KMU)

.... Wassalam!

AloQStaQ