yang suka suka dengan suka suka..

Saturday, June 27, 2009

durians..

hoho..
tadi aku pi tunggu durians kat dusun mi..
ya lah..
aku mana ada dusun..
tumpang dusun orang lakan..
punya la semangat nak tunggu..

kami pi tiga orang..
aku, mi dengan sepupu dia..
pukul 11 malam kami gerak pi dusun dia..
sampai dalam 12 tengah malam la..
dusun..
mak ai..
jauh dari jalan..
dekat jeniang tuh..
waaa..

jejak kaki saja..
aku dah rasa lain macam..
tapi xpa..
berani member member punya pasal..
dah kutip durians tuh..
syok la..
dapat banyak..
mana ingat seram seram nih..

tengah layan makan durian..
tiba tiba..
srek srek..
mi pun suluh la keliling..
xdak pa pown..
dia ajak balik..
aku cakap la..
tunggu dulu..
srek srek srek..
makin kuat lak bunyi nih..
kami pun turun la suluh bumbung..
tak dak pa pown..

pastuh..
xcakap banyak..
kumpul durians masuk dalam kereta sorong..
on da way nak pi kat kereta..
masa dok syok suluh suluh tuh..
pap..
ternampak lah kami..
semua buat diam saja..
cepat cepat..
kami blah..

huhu..
huhu..
kami dok xsampai sejam..
40 minit saja..
seram siot..

No comments: