yang suka suka dengan suka suka..

Friday, June 12, 2009

kejutan dari ustaz azizan..mb kedah darul aman..kepada penduduk simpang empat kedah..

huhu..
kepada..
ustaz azizan..
mb kedah..

kenapa buat laghu nih..
xkesian ka kat kami yang tinggai kat sini..

ada ka patut..
geng geng ustaz cakap tempat saya menetap nih..
dekat simpang empat nih..
depa rancang nak pindahkan tempat sembelih lembu pendek kat sini..
sampai hati ustaz..

saya pun xtau info banyak..
tadi..
saya terbeli sinar harian..
teruih hidup saya xbersinaq..
tempat kami ramai cina geng ustaz kata..
betul ka ustaz?..
tapi kenapa yang jadi yb kat sini orang melayu?..
ustaz lak tuh..
sama geng la dengan ustaz..

ustaz..
saya tau..
rumah ustaz tuh ramai orang melayu..
ala..
apa la sangat yang ada dekat sala tuh..
tak kan ustaz jeles dengan tempat tinggai saya..
yala..
kami dapat tempias bandaraya..

saya mintak la kat ustaz..
xpenah saya mintak pun dekat ustaz..
buat la kat kawasan yang ramai cina..
yang yb depa tuh cina..
bukit selambau ka..
ha..
kan kat situ india punya yb..
senang sikit ustaz..

saya x bau busuk..
saya senang..
ustaz tak kena kutuk..
ustaz menang..

ustaz menang..
kami pandang..
ustaz senang..
kami datang..

untuk ustaz azizan..
mb kedah darul aman..
kedah sejahtera 2010..

daripada..
mohd azrie ishak..
bakal pengundi 2013..

3 comments:

nana41 said...

wei cuz,is this all true????

p@nD@ k!Mo kU CoM3y said...

weh ae..antr je trus emel kt MB 2..sonang..
hehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

La cm2 plak ka??