yang suka suka dengan suka suka..

Monday, June 22, 2009

menyambut hari bapa style keluarga tuan haji ismail bin desa..

haha..
tajuk pun korang dah boleh tau kan..
family aku..
kami nih memang dah biasa buat makan makan beramai ramai nih..
macam dah jadi adat resam plak..
so sempena hari bapa nih..
abah aku telah plan baik punya..
untuk meraikan bapak dia la..
(aku pun macam meraikan abah aku jugak la)

dia pun contact la..
pak ngah aku yang tengah bercuti kat sini..
pak jang dengan famili yang dekat sungai petani..
pak cik chan dengan famili yang dekat guar..
mak dak yang dok dengan tok wan..
mak cik milah dengan famili yang dok dekat desa kamela..
pak lang aku dengan famili yang dok dekat simpang empat..
untuk menghadirkan diri ke..
THE RAINFOREST CAFE
ala..
tempat makan nih dekat dengan KMC..
orang kedah mesti tau apa tu KMC..

well..
sebagai organizer..
kami kena la sampai dulu..
order untuk semua..
lepas order tuh..
kena la tunggu semua orang sampai..
(yang nih yang leceh, hehe)
aku la kena jadi pengawal kat tepi jalan tuh..
tak patut betul..

bila semua dah sampai..
so bermulalah acara makan makan..


yang baju oren nih..pak ngah..
makan pak ngah..
tapi jangan lupa makan ubat lak esok..
nanti mak ngah balik..
dia pelik lak apasal pak ngah demam..
hihi..

apa yang kami makan?..
hoho..
cuzen aku..
nana mesti jeles gila kalau tau..
tapi memang nak bagitau pown..


kami makan steam boat..
di tepi sungai kedah..
hehe..
depan royal kedah club..
semperna..



nih..orang yang diraikan..
tuan haji ismail bin desa..
ayah kepada 11 orang anak..
bapak abah aku la..
dah banyak kali kami buat makan..
hehe..
xkira la..
hari merdeka ka..
fathers day ka..
even awal muharam pown kami sebat..
haha..



ish..
sapa la snap gambaq nih..
anak dengan bapak berebut steam boat..
mesti baby nih..
gambaq blur..

layan..

1 comment:

nana41 said...

cuz,,i hate to see this,,huhu,,sbb da me in that,,wawawa,,but im hepy,,we all great family rite,,love all,,muahx