yang suka suka dengan suka suka..

Saturday, June 27, 2009

salahkah?..

hoho..
aku dah mati kutu kat rumah nih..
nak gerak pi mana mana pun malas..
jadi driver saja sekarang..
nak lepak dengan member member pun xdak masa..
hihi..
poyo poyo..

ok..
petang semalam a.k.a kelmarin a.k.a yesterday..
aku lepak dengan afiq a.k.a mat bard..
si bard nih tengah buat praktikal dekat hospital sultanah bahiyah..
budak degree nih wat lab practise la..
so..
kami pun cerita cerita la..
aku tanya macam nak practise?..
ada ok?..
melayu tolong melayu tak?..
hehe..
killer question tuh..
besa la..
aku pun belajaq dari pengalaman yang tak seberapa jugak..
tapi kita paham la..

orang kita nih..
by means orang melayu..
ada la sebilangan tuh..
memandang rendah dekat kita kita yang datang buat practikal nih..
kalau kita tanya..
dia akan jawab macam nih..
"ish benda macam nih pown xtau,
apa la yang ank belajaq nih.."
ish..
bersirap oren darah aku kalau dengaq orang cakap macam tuh..
nak saja aku jawab..
"kalau tau tak payah buat intern nih..
kerja terus.."
hehe..
tapi aku masih la ada adab lagi..
tapi kalau yang terlepas bawah sedar tuh..
sori ya..
maafin..

yalahkan..
budak budak yang buat intern nih..
bila dah diserapkan nanti..
rank kan lebih tinggi..
so..
mungkin..
aku cakap mungkin ya..
ini peluang mereka..
untuk tenyeh kami..
huhu..

macam mana korang rasa?
huhu..

No comments: