yang suka suka dengan suka suka..

Saturday, July 4, 2009

ada aku kesah?..



huh..
sikit pun aku xkesah..
haha..

semalam..
sementah aku nak tidoq tuh..
ada masej masuk..
'ae, ko tido x lagi?..
so aku tengok la jam..
ala..
baru kul 1 setengah..
dengan kekurangan ajarnya aku menjawab..
'apa?..
sepatah ja..
menunjukkan aku tidak sep kredit..
'aku nak mintak tolong ni..
balas insan itu lagi..
sekali lagi kekurangan ajaran aku menjawab..
'apa?..
hehe..
dah jadi trend aku..
sepatah jer..
'jadi driver aku..
antar aku pergi kerja..
eh?..
apahal lak minah nih..
buang tebiat ke hapa..
xpa xpa..
layan dulu..
'ko kerja kat mana?..
soalan yang direct to point..
buat ape nak lapik lapik..
'kedai makan..
alahai..
sayunya aku baca..
'nama apa?..
masih tidak berlapik..
'McD..
jawabnya dengan ikhlas dan mengharap belas..
hehe..
'owh..
aku dah jadi driver mak aku..
sorri..
ank p naik bas..
nite..
secara kejamnya menamatkan permesejan..
haha..

eja..
xdapat la aku nak menolong..
sorry kawan..

p/s..
aku memang selalu bercakap kejam dengan eja..
haha..
member member..

3 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kejam n sadis!!

mohd azrie ishak said...

eh..
manada..
aku ni baik hati tau..
xcaya..
tanya nana..

nana41 said...

eeeeeeee,,cuzen ku kejam,,
tp thats the way u r,,
kejam
hahaha