yang suka suka dengan suka suka..

Saturday, July 4, 2009

selamat dari aku untuk depa..


selamat..



ok geng..
bulan 12 nih aku beli la microwave ank mintak tuh..
tapi nanti..
aku nak tv plasma..
21" sudah lah..
hehe..

selamat..



hm..
ank merempitz elok elok r..
banyak benda keras atas jalan tuh..
haha..
2010..
aku nak grad dulu dari ank..
haha..
eh..
selamat bermastautin dekat puncak alam..

selamat..



bos..
selamat ya bos..
target kita..
hujung tahun nih..
10K..
ingat..
10K..
xdapat 10K..
open table..
dekat gemilang..

selamat jalan..
selamat sambung belajaq kat U..
UTHM..
UiTM..
hehe..

ah..
member aku semua dah belah balik u..
kontang kontang aku kat rumah..
sapa nak teman tengok wayang nih..
alamak..
sapa nak teman makan western nih..
alamak..
sapa nak teman lepak nih..
alamak..

ish..
apasal aku masuk lambat sangat tahun nih..
haiya..
bulan puasa pun lambat lagi..
ALAM..
ALAM..
apasal jadi lagu nih..
nanti cuti kami..
huhuhuhuhu..
pendek lagi la nampak gayanya..

3 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

waktu orang ada kat aloq staq tak mau ajak p tgk wayang....

hahaha....

dok la sorg2 kat umah tu

mohd azrie ishak said...

dia yang busy reunion..

...Lala Nini sTory MorY..... said...

aarrrgggghhhh gumbiranya ati...
akhirnya dpt gak microwave 1..
tenkiu2 uhh terharunya...:)