yang suka suka dengan suka suka..

Thursday, August 20, 2009

apa perasaan anda jika..

tadi..
dalam 8 setengah malam..
aku kena la jadi driver yang x bertauliah..

atas high way..
ok kita maintain..
90 100..
sampai saja kat tol..
alamak que lak..
satu lorong ja bukak..
lagi satu ada bas rosak lak..
baik punya dia aim..
betul betul kat tol..

ok..
aku pun..
beratuq la dengan sabaqnya..
cakap kat mak aku..
jap gi..
mesti ada orang nak tunjuk cerdik..
nak masuk kat lorong yang tutup nih..

tup tup..
dia..
mai dah..
slow ja mai dari kiri..
cekap la konon..
ingat pandai la..
semua orang bodo..
dok line yang panjang..

ok..
bila dia dah perasan line tuh tutup..
muka selamber ja nak masuk balik..
dok kat depan lak tuh..
ish..
kalau depan aku..
sumpah aku suruh tunggu kat belakang..
biaq kami semua lepaih dulu..

lagi satu..
pas aku hantaq ja mak aku..
masuk balik high way..
cepat..
sesak kat AS utara saja..

so aku follow..
sampai saja kat tol..
akak..
eh..
akak ka cik jaga tol?..
nak sua la tiket kat kereta depan aku nih..
kereta nih terus ja xberenti..

aku dalam kereta dah gelak mampos..
sampai saja turn aku..
aku senyum ja..
hahahaha...

No comments: