yang suka suka dengan suka suka..

Wednesday, September 30, 2009

Berkongsi? Should i?

Argh..
Semua benda nak free..
Harap member-member..
Itu lah..
Tak bagi kata kedekut..
Bagi aku lak yang tak boleh guna..
Pening pening..
Tapi yang paling aku pening..
Semua member aku tu melayu..
Tak paham bahasa ke..

Sunday, September 20, 2009

seminggu di main campus malacca



pasrah tunggu makanan



berebut nak buka posa



nasib nasib

Tuesday, September 15, 2009

Posting pertama dari akademi laut malaysia

Hoho
nak menulis xsempat
nak kata busy tu xjugak
cuma keadaan yang tak mengizinkan

aku dah sebulan dekat kampus
seminggu dekat main camp
lagi tiga dekat sini

so far
kat sini ok saja
kalau di banding kan dengan sems2 yg terdahulu

jadual xla pack sangat
boleh main DotA
tidoq
assignment pun boleh cover lagi

ok
dah la story sikit sikit
aku nak tidoq