yang suka suka dengan suka suka..

Saturday, October 24, 2009

dari INSTEP ke RANTAU PANJANG..

pagi tadi..
sani kejut aku..
bangun bangun..


*krie & fuad..
abaikan boxer krie

eh..
aku cakap kul 7kan..
awal lagi do..
argh..
janji melayu..
jap g lambat jugak..

aku bangun dengan malasnya..
mandi..
wowoowowowowoowwo..
sejuk..

kemas katil..
erm..
weekend orang xkemas..
tapi aku kemas gak..
hahhaa
poyo poyo ja..

dah siap..
settle semua..
mari pergi ke sana..
lalalalallalalalla..
rantau panjang..

kami naik van..
si krie pecut laju nak mampos..


*rambut kena tarah lak semalam..
xpa janji kat mata tuh mahal..

sampai kena isi minyak 2 3 kali jugak la..

sampai kelantan ja..
pi kota bharu dulu..


*erm..
tempat dirahsiakan..
sekarang top dengan gelas coca cola..

erm..
kita orang musafir ya..

*masjid nih kat rantau panjang..
seni bina china..
argh..
malul interframe..
hehe..

pastuh..
weng weng lagi..
kejaq awek la..
apa lah..
sampai rantau panjang kol 2 la itu macam..
pusing2..
tinjau tinjau..
pegang pegang..
haram aku xbeli apa poon..
hahhaaa..

balik tuh..
singgah kat pantai bachok..

*senang pas makan..
krie plak interframe..

makan..
melahap..
sampai 120..
mmg dalam budget lagi..
haha..

sakan la kami enjoy..

2 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

nampak merelittt tuhhh...

huhuhu..

Nem0 o0h Nem0 said...

spek tu yg beli kat Ou tu kan?hehe