yang suka suka dengan suka suka..

Sunday, October 18, 2009

hari cuti aku yang meriah..

hahaha..
dah lama aku tak menulis..
busy dooo..
lagi satu..
aku segan la..
nanti rumate aku tau lak aku ada bloq..
hehehe..

ok..
aku dah sampai kat main camp seminggu dah..
so sempena cuti ni..
aku ambik la kesempatan untuk turun KL..
aku ajak la nana sekali..
kitaorang arrange punya arrange..
last last jadi macam lain..

ok..
on da way pi KL tuh..
aku dengaq la radio..
dah seminggu aku xdengaq radio..
tiba tiba sixth sense aku berfungsi..
aku call la my boss a.k.a my daddy..

resultnya..
dapat la aku tidoq dekat legend..
hua hua hua..



gambar dalam lift legend..
tapi sebelum tuh..
minum dengan my boss..
kat sini...



minum dekat PWTC..
sebab ape kat PWTC?..
haha..
sendiri mau tau la..

esok tuh..
pi one utama..
tengok wayang cerita surrogates..
dengan nana..
member nana..a.k.a nemo da blogger..
adik nemo..nabila kot nama dia..
hehe..
aku tak la tangkap banyak gambaq..
tapi ini paling aku suka..



lawa..

pastuh pegi dinner kat william..
kat kelana jaya..
first time aku minum dalam nih..



hahaha..
ok next time..
malas sudah sampai..

No comments: