yang suka suka dengan suka suka..

Friday, April 23, 2010

2000 hingga 2002..i still remember..

huhuhuhu..
dah brapa lama aku blah dari bukhary..
1..
2..
3..
tahun..
hm..
aku blah pas PMR..
aku PMR tahun 2002..
2010 tolak 2002 sama dengan..
8 tahun lebih kurang..

bukhary..
banyak kenangan aku kat situ..
dari aku form 1 sampai form 3..
banyak gak classmate aku yang aku dok ingat lagi..
depa ingat kat aku ka dak..
yang tuh no dua..

masa tuh..
nak pi sekolah kena naik bas..
kul 11 setengah bas dah mai..
aku sekolah petang masa form 1 dengan form 2..
balik dari sekolah..
sampai rumah ngam ngam pukul 7 setengah..
jauh kot aloq staq dengan simpang empat..
bas tuh pusing banyak sekolah lagi..

dekat bukhary aku blajaq dalam aliran agama..
hehe..
aku pun cuak jugak masa first time masuk sana..
dalam otak duk pikiaq..
jadi ustaz la aku pasni..
alahai..

seminggu aku masuk..
aku dah ada geng..
hehe..
ada jugak member member sekolah rendah aku kat bukhary..
tapi depa kelas lain..
aku tah macam na bleh lepas masuk aliran agama plak..
aku pun xtau..
member aku banyak masuk aliran khas..
damn kataku ketika itu..

hohohohohoho..
nanti sambung bila rasa nak sambung..
kalau aku tulis banyak banyak..
nanti aku sendiri yang boring..

hehe..
i still remembered those glory days..

1 comment:

lily_mu said...

http://meluvmaself.blogspot.com/