yang suka suka dengan suka suka..

Friday, May 14, 2010

Aku..dan mereka..

Alo..
Selamat semua..
Tangan aku ketagih gila nak menaip kat sini..
Hehe..
Macam ada orang baca saja..

Ok..
Sejak dua bulan ni..
Hubungan aku dengan dunia maya ni..
Boleh di katakan terputus la..
Tidak ada jaluq lebaq.. Tidak ada life..

Kadang kadang aku pikir..
Bila aku nak pinjam broadband orang..
Semua orang nak guna..
Nak bagi pun susah..
Macam macam ayat yang keluaq..
Owh..
Macam ni rupanya..
Hidup ni..
Bila kita senang..
Orang memang suka mintak tolong..
Bila kita dah agak kurang senang..
Orang memang susah nak tolong..

Aku kadang kadang tuh agak sentap la jugak..
What the F..
Masa guna broadband aku..
Aku tak penah nak charge..
Apatah lagi marah..
Lain la kalau download benda..
Memang la pantang..
Ni..
Aku nak kena bayaq la plak..
Banyak bunyi betul..

Dunia dunia..