yang suka suka dengan suka suka..

Friday, September 24, 2010

daftar pemilih...sudahkah anda.???

haha..
intro siput..

sudah daftar kah anda..
aku ditanya semasa di dalam dorm..
ceh..
mentang mentang la aku lahir tahun 87..
depa semua 89..
depa buat penaya aku noh..
xpa xpa..

bila ingat ingat balik..
lawak pon ada..
yala..
kawan kawan yang dok ingatkan..
dah daftar belum..

so..
masa aku masih kat terengganu..
aku berkesempatan untuk daftar..
oooo..
senang rupanya nak daftar nih..
pi cakap saja..
'saya nak daftar SPR'..
makcik tuh dengan secara otomatiknya..
'dik, bak IC'
haha..
settle..
sambil makcik tuh dok tulih detail detail..
boleh sembang sembang..

hua hua hua..
'nanti check kat internet'..
'pas tiga bulan..
hah..
terbaeklah makcik..

pas nih..
nak pangkah yang mana r..
haha..

p/s
salinan tuh pas mana tah..

1 comment:

nana miyuki said...

hahaha..i pon dh lupa dh dftr ka blm ek??hehe