yang suka suka dengan suka suka..

Thursday, November 11, 2010

berry chan???

hoho..
i'm outdated..
and i know that..
hehe..

sekarang ramai orang suka pakai smart phone nih..
exclusive doe..
ada tuh ada nih..
so..
kalau ada kelapangan tuh..
usha usha handphone nih mmg jadi habit yang aku kurang suka..
yala..
time aku ada duit..
xmau nak keluaq..
tang susah nih la ada iphone la..
blackberry la..
samsung galaxy la..
htc..

di sebabkan benda benda nih..
aku telah ditarbiah oleh nana supaya ada satu..
dia kata angkat blackberry la..
ada titik titik..
bila posting kat facebook..
ceh..
xup langsung..
di sebabkan dah beberapa bulan di tarbiah..
aku pun selalu jugak usha usha..
ada la yang ter tarik disebabkan menarik..
so dalam banyak banyak phone blackberry nih..
aku suka gak yang nih..

aku agak model nih lama dah..
xpun yang nih..


dua dua boleh bayaq bulan..
yang mana satu pilihan daku..

2 comments:

nana miyuki said...

hahaha..
berry chan dude..
its tme!~
if u get a torch damn i cried out loud,.haha..
buy under Telco cheaper i guess bro :D
bbm yuk!~

mohd azrie ishak said...

sedap gak torch nih..
2011
akan membawa makna..