yang suka suka dengan suka suka..

Wednesday, January 26, 2011

nafsuku..hehe..

semua orang ada keinginan..
ada taste masing masing..
ada standard sendiri..

so aku nak kongsi taste aku..
standard aku..
dan keinginan aku..

mari kita mulakan dengan kereta..
pilihan aku..
aku suka kereta nih..



colour putih memang in sekarang..
hehe..
lawa kan..
tapi itu lah..
ada masalah sikit..

pastuh..
aku suka jugak berangan jadi rider nih..
kalau setakat ada yang nih..



dan memang aku ada pun..
tak rider la kan..
kita nak cc yang tinggi tinggi..
baru rider sejati..
haha..
maksud aku motorbike yang macam nih..



baru rider..
haha..
gila r..
full set..
baru jahat..

bila dah ada benda nih..
jangan lupa pada yang nih.



hehe..

2 comments:

Nana Miyuki said...

P la amik lesen cpt2..

mohd azrie ishak said...

duet??
pakai daun je lah..