yang suka suka dengan suka suka..

Sunday, February 27, 2011

apa nak buat bila kita duduk sorang sorang di rumah??

ha..
apa yang kita nak buat bila duduk sorang sorang di rumah..
bagi aku..
yang berpengalaman nih..
firstly..

*kunci pintu pagar..
bagi yang dok taman perumahan tuh..
kunci pintu rumah anda sekalian ya..
aku pun kadang kadang pukul 2 pagi baru ingat nak kunci..
kalau dah kunci tuh..
kebarangkalian nak kena pecah masuk tuh rendah la sikit..
kalau ada orang mai rumah..
dia xbuleh pi ketuk pintu terus..
ada gap antara pintu dengan dia..
tapi kalau orang mai rumah tuh usha la dulu..

*orang ketuk pintu..
kalau orang ketuk pintu..
jangan la buka terus..
tanya dulu sapa..
xpayah tunjuk muka pun xpa..
jawab dari dalam saja..
nih bukan untuk kurang ajaq..
ini untuk keselamatan..
aku rasa ramai orang kita akan buka pintu kalau orang ketuk..
bila dah buka tuh..
semua nak cari masalah..

*bagi macam ramai orang..
aku xkan tunjuk rumah aku nih xberapa ada orang..
walaupun aku kat dalam bilik..
tv aku on ja..
pasang macam ada orang tengok..
haha..
deceiving..

*jangan tiduq awal..
kalau dok sorang tuh..
jangan lak tidoq awal..
kalau tidoq awal mesti la orang tau..
sebab kita dah tutup lampu..
aku sarankan tidoq dalam pukul 12 hingga 1 pagi..

*paranormal activity??
erm.
nor prior experience..


ok???
kalau dok cuak g dok sorang..
buat benda nih..
hehe..

No comments: