yang suka suka dengan suka suka..

Monday, February 21, 2011

his story..

sapa ada tengok HISTORY channel hari ahad pukul sepuluh malam????

sapa tak tengok ada ulangan dia lagi..
tapi aku lupa lak bila..
semalam dia cerita pasal sudirman..
aku memang suka layan pasal bio bio orang yang top nih..
tambah tambah orang malaysia..

baru aku tau..
masa kat royal albert hall dulu..
dia compete dengan top artist tu..
the late leslie cheung..

hong kong entertainer..
paling top kot..

anita sarawak..

tapi dia wakil singapore kalau xsalah..

sudirman lak wakil MALAYSIA..
so sapa yang xpernah tengok muka sudirman tu..
ini yer..



*semua gambar aku kutip kat google..
biasa r dunia tanpa sempadan..

lagu dia pun best..
aku xpenah tau yang dia nyanyi dalam bahasa inggeris..
tajuk pun dah panjang..

One Thousand Million Smiles


hehe..
saja bold..
ok video dia xjumpak lak..
so nih la yang paling ringan aku rasa..



so layan la..

No comments: