yang suka suka dengan suka suka..

Thursday, February 17, 2011

masa mula mula kenal..

haha..
usha tajuk kat atas..
macam jiwang jer..
tapi aku nak cerita pasal mula mula kau kenal..
dengan semua benda dalam hidup aku..

first kita cakap pasal social network..
hip la masa aku sekolah menengah dulu..
semua nak upload..
so dulu aku start dengan..

haha..
memang kalau ada masa terluang memang habis kat CC la..
pastuh..
masa tuh adalah zaman muzik online la..
orang kenalkan ker..



dah puas dengan myspace..
dah selongkaq merata..
member aku cakap kat social network nih ada ramai awek plak..
apa gi..
kita ke sini plak..



pergh..
kat sini asyik klik yes jer..
haha..
you have been tagged..
sekarang kalau xdak benda nih..
kira outdated la..
xcatchup dengan zaman la..



haha..
so stick with facebook ja sekarang..
yang lain dah de-active..
deleted profile..
because they store to many memories..
hik hik..

setiap social network nih ada cerita..
suka dan duka..
cewah..

No comments: