yang suka suka dengan suka suka..

Friday, February 25, 2011

MILO..


ada orang suka minum MILO tambah gula..
MILO tambah susu..
MILO 100%..
makan MILO saja..

aku dari dulu dok usha tabiat tabiat drastik nih..
orang hantu MILO nih..
kalau setakat MILO 3 in 1 tuh..
boleh buat bargain la untuk dapatkan maggi kat ALAM..
2 paket MILO 3 in 1..
dapat 1 bungkus MAGGI..
kalau tak minum MILO..
xsah la budak budak ALAM nih..
paling best minum bila..
orang lain buat..
turun penat penat..
naik saja bilik..
oit aku nak sikit..
damn..
haha..

MILO nih dah boleh dijadikan icon kot..
ada banyak jenis MILO..

yang nih biasa biasa jer..



mocha..
sedap gak nih..



yang nih yang ada cereal..
macam nestum..
erm..
not my taste actually..



milo with oats..
seen my room mate kedarah it before..


untuk keadaan bila tiada ais..
hanya ada watercooler..
hehe..

ada lagi beberapa jenis..
tapi yang nih ja aku penah tengok dan rasa..

p/s
http://www.churpchurp.com/azrieishak/share/milofuze-jampack

alang alang dah crita pasal MILO..
hehe..

No comments: