yang suka suka dengan suka suka..

Saturday, April 2, 2011

kisah kawan kawan..

kita semua ada kawan..
dari kecik sampai la sekarang..
pi la mana pun..
mesti ada kawan..
kalau xdak kawan tuh..
aku xtau la kawan..

bila kita dah lama berkawan nih..
kita dah tau perangai kawan..
apa masalah kawan..
kadang kadang kita lebihkan kawan dari teman (hehe)..
sanggup tolong kawan..

bila dah besaq macam sekarang..
kawan kita ada pegangan..
ada yang kekanan..
ada yang kekiri..
tapi kita tetap akan kawan..

aku cuba jaga hati kawan..
sana salah sini salah..
semua aku diam..
takut kata salah..
kawan plak yang pitam..

kawan kawan..
ingat kita pernah kawan..
jangan ke jalan hitam..
sebab lupa kawan..


###############

p/s
banyak lak posting pasal minyak naik kat FB..
yang xboleh belah..
xguna ron 97 pun nak bunyik..
xmampu guna lah ron 95..
kita ada pilihan..
jangan salah pilih..

1 comment:

Nana Miyuki said...

SAYA SUKa part ini..
"yang xboleh belah..
xguna ron 97 pun nak bunyik..
xmampu guna lah ron 95..
kita ada pilihan..
jangan salah pilih.."

nice bro!~
itu smua suara dr MEREKA yg ingin menjajah :P