yang suka suka dengan suka suka..

Wednesday, April 27, 2011

tak bosan ker..??

bosan bosan..
kalau buleh tuh..
nak hari hari ada aktiviti..
tapi itu la kan..
aktiviti nih memerlukan fulus..
dah aku memang kehausan fulus nih..

kenapa xkerja??
aku nak ja kerja..
part time..
xjadi masalah..
yang jadi masalahnya..
sapa nak jadi driver..
hantaq mak aku pi kerja..

awat tak naik kapal lagii??
senang aku cakap..
aku xdapat offer g..
sapa ada kapal..
kerja manning syarikat kapal..
saya willing untuk kerja..
hari raya..
musim tengkujuh..
musim segala musim pun xpa..
janji saya kerja..
duit masuk..
starting 2100 pun dah ok..
saya bukan nak beli apa sangat pun..

dah bosan ank buat apa??
xbuat apa..
blog walking..
blog walking pun bosan..
asyik cerita pasal makan makan makan,,
xpun join la group blogger nih..
aku suka tengok travel log..
blogger yang suka berjalan..
banyak gambaq..
so nanti aku pi tempat yang sama..
tau la apa nak buat..
xla perak..
(spelling pergh rak, sinonim ciwi, rusa masuk kampung)

main la games kat laptop..
aku dah bosan main la..
nak main PES..
kot hilang rasa bosan..

1 comment:

Nana Miyuki said...

hahaha..
well said!