yang suka suka dengan suka suka..

Saturday, June 4, 2011

hectic day..

ok la..
aku cakap terus terang..
aku bangun tujuh setengah..(oppss)..
mandi..
pastuh terus gerak pi rumah kenduri..

punya la semangat nak lapah daging..
eh..
nak potong daging..
sekali ramai orang lak..
so lepak ja ke tepi tepian..

pastuh aku di kerah..(diarah)..<- WTF
untuk cuci daging yang dah dikerat kerat..
hello..
do i look like a person who a good with handling food??
ok la..
hati gua dah suam suam nih..(haha)..
malas kot..
cuci la cuci la cuci la..
agak agak darah daging tuh dah xmeleleh gi..
teruih hantaq pi khemah memasak..

dan lepak terus kat situ..
nyam nyam..
tester on board..

kenduri nih tak la teruk..
cuma letih ja..
sebab pukul pat setengah..
khemah dah dissemble..
sebab nak pasang kat tempat lain plak..
kalau dekat xpa la..
nih..
nah hai..
kg sawa nuh..
pendang sana..

turun 5 pasang 5..
tapi best..

ok aku nak...
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ..

No comments: